Program
Prodaja z zornega kota stranke ni le racionalno sprejemanje odločitev, temveč ima tudi iracionalno komponento. Dobri prodajniki vedo, kaj se dogaja v glavi stranke. Psihologija prodaje je skrivnost uspeha najboljših. Skozi delavnico se boste seznanili z najpomembnejšimi orodji prodajnikov in tipičnimi napakami, ki jih delamo v prodaji, z nasveti, kako se jim izogniti. Cilj delavnice je razumeti faktorje, ki vplivajo na uspešno prodajo in prispevati k dvigu prodajne učinkovitosti.
PROFIL UDELEŽENCEV:
Delavnica je namenjena vsem, ki so pri svojem delu v stiku s strankami.
Ekonomska fakulteta
Dr. Miha Škerlavaj, je redni profesor za področje managementa na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani in pridruženi redni profesor vodenja in organizacijskega vedenja na BI Norwegian Business School. Je cenjeni predavatelj, moderator delavnic in nagrajeni raziskovalec z objavami v prestižnih mednarodnih znanstvenih revijah kot so Academy of Management Journal, Harvard Business Review, Journal of Organizational Behavior, Leadership Quarterly in Human Resource Management. Objavil in uredil je tudi knjigo Capitalizing on creativity: Fostering the implementation of creative ideas at work ter študijo primera o Outfit7 prek ugledne mednarodne založbe INSEAD Case Publishing. Njegove raziskave so požele zanimanje vodilnih svetovnih medijev kot je npr. The New York Times. Vključen je v več mednarodnih raziskovalnih projektov s sodelavci iz vodilnih svetovnih poslovnih šol. Ima obsežne mednarodne praktične izkušnje preko delavnic, usposabljanj in svetovanj strankam v Skandinaviji, Srednji in vzhodni Evropi, in na Kitajskem. Poučuje na doktorskem, EMBA, executive, in magistrskih programih v Evropi in Aziji in redno moderira delavnice s praktiki na temo organizacijskega razvoja in sprememb, razvoja vodij, ravnanja z ljudmi pri delu, ustvarjalnosti in inovativnosti.
Dimenzija dogodka
Poslovno mreženje
Novi trendi in znanja
Okrogle mize in navdihujoče diskusije
Interaktivne, praktično usmerjene delavnice
Za vse, vključene v transformacijo podjetja
Kotizacija
250 EUR (brez DDV)
do 5 udeležencev - 970 EUR (brez DDV)
do 10 udeležencev - 1.800 EUR (brez DDV)
Za več informacij o skupinski prijavi nas kontaktirajte na cpoef@ef.uni-lj.si.
Za podjetja, člane SRIPT-a, je udeležba na programu brezplačna. Ob prijavi v opombe navedite kodo SRIPT.
Cena kotizacije je enotna in vključuje udeležbo na celotnem programu, pri čemer si vsak udeleženec sestavi svoj želeni obseg programa.
V primeru premajhnega števila prijavljenih na posamezno delavnico, si pridržujemo pravico do odpovedi te delavnice. Povračilo kotizacije je možno zgolj za odjave prejete do vključno 16. aprila 2021. V primeru, da ste na dogodek prijavljeni, se ga pa ne udeležite (brez pravočasne odjave) vračila kotizacije ni. Morebitna sprememba izbire delavnic je mogoča do 16. aprila 2021.
* V ceno kotizacije ni vključen DDV.
Podjetja za prijavo več udeležencev izpolnite prijavo za vsakega udeleženca posebej.
PRIJAVE sprejemamo do zapolnitve mest preko elektronske prijavnice. Potrditev prijave in povzetek izbranih delavnic vam bomo poslali na vaš elektronski naslov.
ODJAVE upoštevamo do 16. aprila 2021, sicer zaračunamo celotno kotizacijo. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
PLAČILO Račun vam bomo izstavili 14 dni pred dogodkom ali po dogodku.